DJz.dk DanceChart.dk Udstyrsforhandlere Forum Marked Lej en DJ på DJroom.dk

Musik    Mixes og Bootlegs    Track ID    DJ-udstyr    Lyd-teknik    Lys-teknik    DJ Software    Musik Produktion    DeeJay Talk    Jeg søger...    Snik Snak    DM i Disco    DJz.dk  

Tilbage til DeeJay Talk

Markedsføring

Skrevet af Kasper
den 18/10-2015 kl. 14.59

Positive stemmer

Dette indlæg har ikke modtaget nogle positive stemmer.
Negative stemmer

Dette indlæg har ikke modtaget nogle negative stemmer.

Hey DJz!

Det er da ikke nogen hemmelighed størstedelen herinde er både konkurrenter, men samtidig også kollegaer.

Jeg har netop startet mit eget mobildiskotek, og jeg må alligevel indrømme at markedet er hårdere end jeg lige havde regnet med. Jeg har brugt en del tid på få skabt et godt image, er aktiv på en del sider, og ikke mindst brugt mange penge på bl.a Facebook annonceringer.

Alligevel synes jeg ikke helt det har givet pote.

Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvordan i markedsføre jer selv?

Jeg vil gerne starte med at lave en liste over hvad jeg har forsøgt, so far, som i andre evt. kan tage med i jeres overvejelser.

Visitkort og plakater på div. skoler og gymnasier
Facebook annonceringer
Instagram
Youtube
Betalt for en god hjemmeside, med god SEO optimering (denne side er dog ikke færdig endnu)

Hvordan markedsføre i jer?

Med Venlig Hilsen
Kasper Mathiesen - Mobildiskotek Arzure

6 svar fundet. Viser resultater fra 1 til 6
Gå til side: 1

Positive stemmer

Lars
Carsten

Vis alle
Negative stemmer

Svar #1: Markedsføring

Skrevet af Steen
den 18/10-2015 kl. 15.10

Stem op 2 Stem ned 0

Hej Kasper.
En del af det du nævner er sikkert helt fint, men du skal altid arbejde på "mund til mund" reklamen! Det har alle dage været den bedste, men også den sværeste at få "i gang/til at virke"! Talent, skills, forberedelse & fingerspitzgeföl, så når du det!

Steen Pihl's Rockotek

Positive stemmer

Steen

Vis alle
Negative stemmer

Svar #2: Markedsføring

Skrevet af Kasper
den 18/10-2015 kl. 15.19

Stem op 1 Stem ned 0

Hey Steen!

Det kan jeg kun give dig ret i.. Det er ikke det samme at starte et mobildiskotek som f.eks. en webshop. Jeg kigger dagligt på Facebook efter åbne events, hvor jeg vil have mulighed for at tilbyde min service et par timer, mod lidt reklame den vej igennem

Med Venlig Hilsen

Positive stemmer

Negative stemmer

Svar #3: Markedsføring

Skrevet af Lars
den 18/10-2015 kl. 22.45

Stem op 0 Stem ned 0

+1 til hvad steen skriver.
Gælder hvad enten der er udlejning, disko, salg, service eller manpower

Pro Sound & Light Aps
Vi kan nu tilbyde Stort udvalg af D&B Y

Positive stemmer

Negative stemmer

Svar #4: Markedsføring

Skrevet af Carsten
den 19/10-2015 kl. 01.01

Stem op 0 Stem ned 0

Det samme som Steen siger. Mund til mund er og har altid været den bedste metode.

Jeg har ikke nogen side på Facebook, ingen hjemmeside og de første 15 år jeg spillede, der havde jeg ingengang visitkort. Alt gik fra mund til mund og hvergang jeg spillede til en fest, så kom der altid nogen op og fik mit nummer. Og til deres fest, så kom der også nogen op og fik mit nummer.

Og som ringe i vandet, så spredes ens netværk og jeg har flere kunder, som jeg har spillet for igennem mange år. Jeg spillede bl.a. til et bryllup og har så også spillet til deres kobberbryllup, deres datter og søns konfirmation og alle deres runde fødselsdage. Og de var tilfældigt gæster til en fest, hvor jeg spillede.

Så hvis du er god nok og på den måde anbefaler dig til de gæster du spiller for, så er Facebook og hjemmesider en smule overflødige. Det er min erfaring.

_____Carsten And______
Ridderen af den runde pult

Positive stemmer

Negative stemmer

Svar #5: Markedsføring

Skrevet af Kasper
den 20/10-2015 kl. 19.50

Stem op 0 Stem ned 0

Carsten Andresen skrev:
Det samme som Steen siger. Mund til mund er og har altid været den bedste metode.

Jeg har ikke nogen side på Facebook, ingen hjemmeside og de første 15 år jeg spillede, der havde jeg ingengang visitkort. Alt gik fra mund til mund og hvergang jeg spillede til en fest, så kom der altid nogen op og fik mit nummer. Og til deres fest, så kom der også nogen op og fik mit nummer.

Og som ringe i vandet, så spredes ens netværk og jeg har flere kunder, som jeg har spillet for igennem mange år. Jeg spillede bl.a. til et bryllup og har så også spillet til deres kobberbryllup, deres datter og søns konfirmation og alle deres runde fødselsdage. Og de var tilfældigt gæster til en fest, hvor jeg spillede.

Så hvis du er god nok og på den måde anbefaler dig til de gæster du spiller for, så er Facebook og hjemmesider en smule overflødige. Det er min erfaring.

_____Carsten And______
Ridderen af den runde pult

Cool!

Jeg tror gerne at mund til mund er vejen frem - især blandt den ældre generation.. Selv tror jeg ikke at hverken hjemme- eller facebook side er overflødigt.. Jeg henvender mig rigtig bredt, men specielt blandt den yngre generation, tror jeg en hjemmeside eller facebookside har en betydning.

Jeg er 18 år gammel og skulle jeg, eller for den sags skyld en af mine venner, holde en fest, tror jeg bestemt internettet vil være præget af hvilket mobildiskotek der bliver henvendt sig til. Blandt den ældre generation, tror jeg helt sikkert mund til mund har en større betydning

Med Venlig Hilsen

Positive stemmer

Negative stemmer

Svar #6: Markedsføring

Skrevet af Anders
den 13/01-2016 kl. 21.54

Stem op 0 Stem ned 0

Altså i min optik er det nu om dage 90% igennem google dine kunder finder dig. HVis de bor i Rønne, så Googler de Mobildiskotek rønne, og hvis du selv er fra Rønne, spiller i Rønne og tilmed ligger nr. i Google på søgeordet "Mobildiskotek Rønne" samt har en flot og tiltrækkende hjemmeside, så er det dig der får salget.

Derfor vil jeg mene, at du klar bør fokusere på dette området og måske gå efter en god placering i Google på niche søgeord relateret til dit lokalområde.

Jeg er selv meget inde i hele denne SEO branche og har blandet andet formået at få denne side ( http://www.billig-webhosting.dk/rabat-koder/unoeuro-rabatkode.php ) om UnoEuro rabatkode langt op i resultaterne på søgeordet. Jeg har ikke taget nogen uddannelse i SEO og du kan også sagtens selv klare arbejdet, hvis du blot er villige til at arbejde lidt med det og lægge tid i det. På den måde er det "billig" markedsføring der virker.

Brug også Youtube som en del af din SEO. Lav en video der hedder "Jyllands bedste mobildiskotek" hvor du spiller på den - den vil helt sikkert blive set en del og videoer bliver også vist i søgeresultaterne i Google, så her har du også en chance for at blive set

6 svar fundet. Viser resultater fra 1 til 6
Gå til side: 1

Du skal være logget ind for at kunne skrive i debatten!
Klik her for at oprette dig som bruger

HOSTED VED FAIRWEB APS

LINK TIL OS

REGLER OG BETINGELSER

F.A.Q.

CREW

EKSTRANET

KONTAKT

ANNONCÉR