Brugt køb som er malet
Skrevet af Martin
den 19/08-2012 kl. 13.57
|
|
Davs
Her senere i dag, skal jeg ud og kigge på nogle brugte Winnere, som er malet sorte (der hvor der normalt er blå . jeg kommer til at tænke på, om at det at de er malet, har en indflydelse på noget vedrørende evt. reperationer eller ligende?
Martin
- Rettelse:
Hov, har set forkert på emne.. Den skulle jo være under "lys" og ikke "lyd". |
|
|
|
|
12 svar fundet.
Viser resultater fra 1 til 12
Gå til side:
1
|
|
Svar #1: Brugt køb som er malet
Skrevet af Jacob
den 19/08-2012 kl. 14.09
|
|
|
Reperationr nede ved Gert i Viborg ?
Hvis det er det du mener, så tror jeg ikke han vil gøre det.. ?
Jacob Christian Søresnen
Ejer - Diskotek Flash
|
|
Svar #2: Brugt køb som er malet
Skrevet af Kim
den 19/08-2012 kl. 14.15
|
|
|
Jeg tror heller ikk han vil, hvis det er under garanti. vis du betaler for vil han sikkert gerne
Mvh. Kim Hansen
http://www.facebook.com/groups/280283023
|
|
Svar #3: Brugt køb som er malet
Skrevet af Martin
den 19/08-2012 kl. 14.26
|
|
|
Hans garanti er vist alligevel til at lukke op og skide i, så det der er nok ligemeget.
Jeg havde fået lavet en scanner på garantien og den gik så i stykke igen et par måneder efter, og der ville han ikke lave den tråds det kun var et år gammel
Har også hørt andre lignende ting om ham
Men meget kan du selv lave på de scannere alligevel
/Martin
www.iJockeys.dk
|
|
Svar #4: Brugt køb som er malet
Skrevet af Jacob
den 19/08-2012 kl. 15.22
|
|
|
Generelt skal du altid være to skridt foran Gert og Disco Support..!!
Vi kører en sag imod Disco Support i øjeblikket som blandt andet indebærer, at Disco Support har leveret nyt truss der er bulet/skadet ved leveringen. Så selvom Disco Support er billig med mange ting, så er vi færdige med at handle hos Disco Support - det gjorde Gert selv ende på, da han ringede og tilsvinede mig, for at have klaget over, at Disco Support havde leveret bulet truss.
Hvis du får en pris på nogle varer fra Disco Support, så bør du have i baghovedet, at prisen sagtens kan stige med flere tusinde kroner på få dage.
God søndag
Jacob V P 
|
|
Svar #5: Brugt køb som er malet
Skrevet af Kent
den 19/08-2012 kl. 17.24
|
|
|
nu er jeg altså nødt til at spørge hvad i har gjort ved gert siden han er sådan. jeg er kommet der on off i henved 20 år, og aldrig, ikke en eneste gang har jeg haft noget at sætte på det. hans produkter er af den billige skuffe og det bør man vide med de priser han har.
dette skal ikke ses som et forsvar af ham for jeg kender ikke jeres sager, men kan kun sige at det undrer mig med den behandling jeg og mange andre får dernede. jeg har da fået lavet grej hvor garantien er udløbet flere gange uden beregning.
men må så også sige at enten kan man med gert, eller også kan man ikke med ham.
angående skæv truss ved levering er det vel fragt firmaet der bærer ansvaret?
mvh kent nielsen
|
|
Svar #6: Brugt køb som er malet
Skrevet af Martin
den 19/08-2012 kl. 18.25
|
|
|
Jeg vil ikke mene at jeg har gjort noget galt oppe ved Gert, men han har bare ikke behandlet mig særligt godt Han sagde engang til mig at han ikke gad os små diskogutter, men kun store kunder som vil købe meget af gangen
Mht trusset, skal man kontakte sælgeren og han tager så fat i fragtfirmaet og får løst problemet. Havde det samme problem med en anden forhandler og der var ingen problemer med ombytning
/Martin
www.iJockeys.dk
|
|
Svar #7: Brugt køb som er malet
Skrevet af Per
den 20/08-2012 kl. 09.33
|
|
|
Til Jacib vedr. bulet/skadet truss.
Hvis du IKKE allerede ved modtagelsen har noteret på fragtbrevet, at der var skader på din nye truss, kan du reelt ikke gøre krav over for nogen, andet end dig selv. Læs evrt. INCOTERMS 2010 som beskriver ansvar/risiko overgang ved forsendelse af gods. Gert kan under ingen omstændigheder gøres ansvarlig.
|
|
Svar #8: Brugt køb som er malet
Skrevet af Ib
den 20/08-2012 kl. 10.41
|
|
|
Per Sørensen skrev:
Til Jacib vedr. bulet/skadet truss.
Hvis du IKKE allerede ved modtagelsen har noteret på fragtbrevet, at der var skader på din nye truss, kan du reelt ikke gøre krav over for nogen, andet end dig selv. Læs evrt. INCOTERMS 2010 som beskriver ansvar/risiko overgang ved forsendelse af gods. Gert kan under ingen omstændigheder gøres ansvarlig.
|
Ansvarlig eller ej, derfor kan det vel godt være dårlig stil?
|
|
Svar #9: Brugt køb som er malet
Skrevet af Rasmus
den 21/08-2012 kl. 16.29
|
|
|
Jeg må tilslutte mig Kent's indlæg.
Jeg har dog kun handlet hos ham gennem de sidste 6-8 år, men det har altid været en masse småting, et par højtalere eller lignende. Jeg har aldrig oplevet hverken dårlig service eller problemer når der en sjældent gang har været noget der skulle byttes.
Mht. emnet, så tror jeg at det er fuldstændig ligegyldigt om de er malede eller ej. De scannere kan holde til stortset hvad som helst. Jeg har gennem, de sidste 8 år kun skiftet et enkelt spejl og et par pærere på mine Winner Scannere.
Jeg har sågar tabt en af dem fra en trailer ned på flisebelægning, for 6 år siden da vi var ved at læsse en trailer. Den fik lidt ridser, alt fungerede som det skulle.
www.trickydisco.dk
|
|
Svar #10: Brugt køb som er malet
Skrevet af Bent
den 22/08-2012 kl. 21.21
|
|
|
Det der menes er vel blot om det at scannerne er malet kan give problemer i forhold til evt. kommende reparationer m.v. Pkt. 1 er der jo ingen som siger at det bliver aktuelt og kan det overhovedet svare sig. Pkt. 2 er der jo ingen som siger at det i givet fald er Gert der skal reparere dem. Jeg kan ikke se at det vil ændre noget at de er malet men er ikke sikker på at det var en god ide at male effekter der udveksler varme og de bliver hurtigere ridset igen. men hvis prisen er ok.....
Bent Zimmermann
www.DISKOBIL.dk
|
|
Svar #11: Brugt køb som er malet
Skrevet af Kim
den 03/05-2013 kl. 13.53
|
|
|
vi har heller ikke problemer med Gert og vi har også nogle der er malet sort hvor den ene var til rep.Og der var ingen problemer. hvis de har brugt det rigtig maling som kan tåle varmen så er det ingen problem der.
www.secretlife.dk
|
|
Svar #12: Brugt køb som er malet
Skrevet af Johnny
den 03/05-2013 kl. 19.39
|
|
|
Arh.... Gert er mærkelig. Du skal ikke fange ham med et kritisk spørgsmål på en dårligt da... Når man kigger på hans billeder og bestiller sorte stik m.m. OG skriver man SKAL have sorte, så sender han bare sølv/alu. Det er sket flere gange....
|
|
|
|
12 svar fundet.
Viser resultater fra 1 til 12
Gå til side:
1
|
|
|
Du skal være logget ind for at kunne skrive i debatten!
Klik her for at oprette dig som bruger
|