Musik
Mixes og Bootlegs
Track ID
DJ-udstyr
Lyd-teknik
Lys-teknik
DJ Software
Musik Produktion
DeeJay Talk
Jeg søger...
Snik Snak
DM i Disco
DJz.dk
Tilbage til Lyd-teknik
CDJ 400 til traktor
Skrevet af Magnus
den 27/04-2012 kl. 16.57
|
|
Hej jeg leder efter et sted jeg kan læse om dette. Jeg har simpelthen ikke forstået endnu hvordan alt det fungere..
Jeg har 2 CDJ 400 og en mac med traktor, og det ser ud til at køre ok men der er problemer med hvilken afspiller som styre hvad.. jeg kan ikke trykke play men kan godt spille ved at holde cue inde.. og når jeg laver noget på den ene afspiller så tror den anden afspiller også at det gælder for den? :S nogen som kan sige noget om hvordan mine indstillinger skal stå? |
|
|
|
|
4 svar fundet.
Viser resultater fra 1 til 4
Gå til side:
1
|
|
Svar #1: CDJ 400 til traktor
Skrevet af Hans-Jacob
den 27/04-2012 kl. 20.15
|
|
|
Du skal huske at vælge hvilket deck hver midimap skal stå til inde i traktor indstillingerne. Find en guide på youtube/google det.
DJ Møgelmose
www.djmogelmose.dk
|
|
Svar #2: CDJ 400 til traktor
Skrevet af Magnus
den 28/04-2012 kl. 00.56
|
|
|
har prøvet google og det ene og det andet..
Jeg har valg encorder channel og så har jeg givet dem midi channel.. den ene kan jeg ikke trykke play på og nogen gange når jeg trykker play på den ene så starter begge sange.. desuden kan jeg slet ikke vælge cue punkt ordenligt, når jeg prøver spole lidt frem og tilbage så springer den sindsyg langt i nummeret.. kan man kun "vinyl cue" ?
Musik: www.SoundCloud.com/Navnet
Anlæg: www.Facebook.com/LilJohnKBH
|
|
Svar #3: CDJ 400 til traktor
Skrevet af Martin
den 28/04-2012 kl. 11.29
|
|
|
Nu er jeg ikke ekspert på området men her var hvad jeg gjorde:
Download den der hedder "Driver software": http://www.pioneer.eu/dk/support/software/CDJ-400/index.html#download_63
Sæt dine 2 afspillere i via USB.
Åbn traktor (jeg bruger traktor 2)
Tryk på USB på afspillerene og så kan du vælge PC.
Derefter vælger du hvilken channel de skal styr på traktor og så er du "go"
Det var sådan jeg gjorde. Utrolig nemt og alle funktioner virkede bare med det samme
Nu står der jo så ikke om du kører USB, eller timecode. Men hvis det er timecode du benytter, så se bort fra dette ..
Martin Maagaard
Play-2 Lyd & Lys
|
|
Svar #4: CDJ 400 til traktor
Skrevet af Magnus
den 28/04-2012 kl. 12.41
|
|
|
Aner intet om hvad timecoded er har bare sat USB i dem og i traktor, men efter jeg har fået downloadet en ny tsi fil så virker det ok.. nogen gange driller den stadig med play knappen..
det sgu fedt når det bare spiller! det giver sgu mange nye muligheder må jeg sige..
Musik: www.SoundCloud.com/Navnet
Anlæg: www.Facebook.com/LilJohnKBH
|
|
|
|
4 svar fundet.
Viser resultater fra 1 til 4
Gå til side:
1
|
|
|
Du skal være logget ind for at kunne skrive i debatten!
Klik her for at oprette dig som bruger
|
|